СПОСОБИ ОПЛАТИ
Готівкою
Оплата готівкою при отриманні товару можлива в нашому роздрібному магазині.
ОПЛАТА КАРТОЮ
Після обробки та узгодження замовлення менеджер магазину надасть Вам реквізити для оплати картою. Здійснити таку оплату можна за допомогою клієнт-банку через інтернет, через мобільний додаток банку, термінал самообслуговування.
ОПЛАТА ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ
Відправлення посилок c післяплатою можлива тільки перевізником "Нова Пошта". Відправка замовлень іншими перевізниками здійснюється по повній передоплаті.
БЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК
У роздрібному магазині:
Клієнту необхідно надати документи для формування рахунку на оплату: Свідоцтво про держ.реєстрацію.
Менеджер філії становить рахунок і відправляє його на пошту клієнта або віддає безпосередньо в руки.
Після надходження оплати на розрахунковий рахунок, клієнт отримує пакет бухгалтерських документів поштою або на руки.
При покупці на сайті:
Після узгодження замовлення на сайті, необхідно вислати по e-mail документи для формування рахунку на оплату: Свідоцтво про держ.реєстрацію.
Менеджер формує рахунок на оплату, і відправляє його електронною поштою клієнту. Для юридичних осіб пакет бухгалтерських документів окремо висилається поштою або віддається на руки (при самовивозі).
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
Доставка: Нова Пошта, Делівері, Meest Express
Вартість послуг перевезення - згідно з тарифами перевізника. Схема відправки Адреса-Склад, Склад-Склад або Адреса-Адреса. Всі послуги з доставки та доупакування / обрешітці оплачує Одержувач. У разі незабора посилки (закінчення терміну зберігання у перевізника) Одержувач зобов'язується компенсувати вартість транспортних витрат з доставки та повернення посилки.
Перевізник несе повну відповідальність за цілісність і збереження прийнятого і вантажу, що перевозиться. Товар страхується на повну вартість. Якщо виникають претензії при можливому пошкодженні або втраті вантажу, Одержувач їх вирішує з перевізником самостійно (документи щодо вартості вантажу ми в разі необхідності надамо). Завжди уважно перевіряйте товар при отриманні, в разі виявлення будь-яких ушкоджень або розбіжностей по кількості місць обов'язково фіксуйте це у відповідному Акті у перевізника. Після забору посилки перевізник вже не приймає претензій.